Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


dalszövegek

 

Lady GaGa: Again Again

You've gotta a lot of lot of nerve
Coming here when I'm still with him
And I can't have you, it isn't fair
Born march of '86, my birthday's coming
And if I had one wish
Yeah, you'd be it
When you're 'round
I lose myself inside your mouth
You've got brown eyes
Like no one else
Baby make it to me
Again and again
Again, again, again, again
Never stop again and again
Again, again, a-a-again, again
Never stop, oh
He never really saw me
Or waited when we were hooking up
Yeah he'd a never last
Last week when I was sad
You said that you knew
My eyes change from kinda green
To kinda blue... heya
When you're 'round
I lose myself inside your mouth
You've got brown eyes
Like no one else
Baby make it to me
Again and again
Again, again, again, again
Never stop again and again
Again, again, a-a-again, again
Never stop
They tell me if I leave him
Baby would you be there
'cause maybe you could
Be m-m-mine all the t-t-time

(Album: The Fame)

Lady GaGa: Alejandro

I know that we are young
And I know that you may love me
But I just can't be with you like this anymore
Alejandro

She's got both hands
In her pocket
And she won't look at you (won't look at you)
She hides true love
En su bolsillo
She's got a halo around her finger
Around you

You know that I love you boy
Hot like Mexico
Rejoice
At this point I've gotta choose
Nothing to lose

Don't call my name
Don't call my name
Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe
Fernando
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
Don't call my name
Don't call my name
Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-Alejandro
Ale-Alejandro-e-ro

Stop
Please, just let me go
Alejandro
Just let me go

She's not broken
She's just a baby
But her boyfriend's like her dad
Just like a dad
And all those flame that
Burned before him
Now he's gotta firefight
Got-cool the bad

You know that I love you boy
Hot like Mexico
Rejoice
At this point I've gotta choose
Nothing to lose

Don't call my name
Don't call my name
Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe
Fernando
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
Don't call my name
Don't call my name
Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-Alejandro
Ale-Alejandro-e-ro

Don't bother me
Don't bother me
Alejandro
Don't call my name
Don't call my name
Bye Fernando
I'm not your babe
I'm not your babe
Alejandro
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Fernando

Don't call my name
Don't call my name
Alejandro
I'm not your babe
I'm not your babe
Fernando
Don't wanna kiss
Don't wanna touch
Just smoke my cigarette and hush
Don't call my name
Don't call my name
Roberto

Alejandro
Alejandro
Ale-Alejandro
Ale-Alejandro-e-ro


 

 

Lady GaGa: Bad Romance

Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
(Love-love-love I want your love)

I want your drama
The touch of your hand
I want your leather-studded kiss in the sand
I want your love
Love-love-love
I want your love
(Love-love-love I want your love)

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad, your bad romance

I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh--oh-oooh!)
I want your love and
All your lovers' revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

I want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
(Love-love-love I want your love-uuhh)

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my rear window
Baby you're sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
(Love-love-love I want your love)

You know that I want you
('Cause I'm a freak bitch baby!)
And you know that I need you
I want it bad, your bad romance

I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance
(Oh-oh-oh-oh-oooh!)
I want your love and
All your lovers' revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Caught in a bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Walk, walk fashion baby
Work it
Move that bitch crazy

Walk, walk fashion baby
Work it
Move that bitch crazy

Walk, walk fashion baby
Work it
Move that bitch crazy

Walk, walk passion! baby
Work it
I'm a freak bitch, baby

I want your love and
I want your revenge
I want your love
I don’t wanna be friends

Je veux ton amour
Et je veux ta revanche
Je veux ton amour
I don’t wanna be friends
Oh-oh-oh-oh-oooh!
I don’t wanna be friends
(Caught in a bad romance)
I don’t wanna be friends
Oh-oh-oh-oh-oooh!
Want your bad romance
(Caught in a bad romance)
Want your bad romance!

I want your love and
I want your revenge
You and me could write a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oooh!
I want your love and
All your lovers' revenge
You and me could write a bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Want your bad romance
(Caught in a bad romance)
Want your bad romance

Oh-oh-oh-oh-oooh-oh-oh-oooh-oh-oh-oh-oh!
Want your bad romance
(Caught in a bad romance)

Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

(Album: The Fame Monster)

 

Lady GaGa: Beautiful, Dirty, Rich

Beautiful, dirty dirty rich rich dirty dirty beautiful dirty rich
Dirty dirty rich dirty dirty rich beautiful
Beautiful and dirty dirty rich rich we got a redlight, pornographic, the dance
Fight, systematic, honey but we go no money
Our hair is perfect, while were all getting shit wrecked, it's automatic, honey but we got no money
Daddy im so sorry, im so sssory yea, we just like to party, like to ppparty yea,
Bang Bang, we're beautiful and dirty rich
Bang Bang, we're beautiful and dirty rich
We live a cute life, soundfematic, pants tight
Tug'n'plastic
Honey but we got no money
We do the dance right, we have go it made like icecream toped with honey
But we got no money
Daddy im so sorry, im so sssory yea, we just like to party, like to ppparty yea,
Bang Bang, we're beautiful and dirty rich
Bang Bang, we're beautiful and dirty rich
A bang bang bang, bang bang bang, beautiful, dirty rich
A bang bang bang, bang bang bang, beautiful, dirty rich
Bang Bang, we're beautiful and dirty rich
Bang Bang, we're beautiful and dirty rich
Bang bang
Bang bang

(Album: The Fame)

 

Lady GaGa: Blueberry Kisses

 

Blueberry kisses, my lips they miss his, oh yeah
Where did you go now? Where did you go?
Blueberry kisses

I told you baby, I'd love you maybe
But you stopped the clock the second time around

I need you around (blueberry kisses)
I need you around (blueberry kisses)
I need you around (blueberry kisses)

Blueberry kisses, the muffin man
He misses them kisses, yeah
Where did they go now? Where did you go?
Blueberry kisses

I told you baby, I'd l-o-v-e you maybe,
But you stopped the clock the second time around

You know it's crazy, but I've been feeling lately
That I need you around

I need you around (blueberry kisses)
I need you around (blueberry kisses)
I need you around (blueberry kisses)

 

Lady GaGa: Boys Boys Boys

Hey there sugar baby
Saw you twice at the pop show
You taste just like glitter mixed with rock and roll
I like you a lot lot
Think you're really hot hot
I know you think you're special
When we dance real crazy
Glam-aphonic, electronic, disco baby
I like you a lot lot
All we want is hot hot
Boys boys boys
We like boys in cars
Boys boys boys
Buy us drinks in bars
Boys boys boys
With hairspray and denim
Boys boys boys
We love them!
Oh, oh
Baby is a bad boy
With some retro sneakers
Let's go see The Killers
And make out in the bleachers
I like you a lot lot
Think you're really hot hot
Let's go to the party
Heard our buddy's the DJ
Don't forget my lipstick
I left it in your ashtray
I like you a lot lot
All we want is hot hot

I'm not loose, I like to party
Let's get lost in your Ferrari
Not psychotic or dramatic
I like boys and that is that
Love it when you call me legs
In the morning buy me eggs
Watch your heart when we're together
Boys like you love me forever
Oh, oh, oh, oh

We love them!

(We love them!)

(Album: The Fame)

Lady GaGa: Brown Eyes

In your brown eyes, walked away
In your brown eyes, couldn't stay
In your brown eyes, you watch her go
And turn the record on
And wonder what went wrong
What went wrong
If everything was everything
But everything is over
Everything could be everything
If only we were older
Guess it's just a silly song about you
And how I lost you
And your brown eyes
In your brown eyes, I was feeling low
'cause they're brown eyes and you never know
Got some brown eyes, but I saw her face
I knew that it was wrong
So baby, turn the record on
Play that song
Where everything was everything
But everything is over
Everything could be everything
If only we were older
Guess it's just a silly song about you
And how I lost you
And your brown eyes
Everything was everything
But baby it's the last show
Everything could be everything
But it's time to say goodbye so
Get your last fix, and your last hit
Grab your old girl with her new tricks
Honey yeah, it's no surprise
I got lost in your brown eyes
In your brown eyes
Brown, brown eyes
Your brown eyes
Brown, brown eyes
Got some brown eyes
Brown, brown eyes
Your brown eyes

(Album: The Fame)

Lady GaGa: Changing Skies

Oooooooh Oh Oh Oh,
Oooooooh Oh Oh Oh,
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh,

I,need somebody who calls my name,
when Clouds are smokin Up My Way,
You Get Me Through these Ch-Changing Skies,
I don't wanna be afraid again,
It's just that I Could use a friend to get me, through these Ch-Changing Skies,

Give Me Something That I,
Can Wrestle to the ground,
There isn't anything that I Can Handle Now We're Out,
Believe Me when I say, That I Will Be Ok,
And Listen, that's advised
and my Ch-Changing Skies,

Changing skies
Ch-ch-ch-changing
Changing skies
Ch-ch-ch-changing
Changing skies
Changing skies
Changing skies
Ch-ch-ch-changing

Oooooooh Oh Oh Oh,
Oooooooh Oh Oh Oh,
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Oh,

I, Don't Wanna Be That Kind Of Guy,
I Wanna Dance Right through the night,
To get me through these Ch-Changing Skies,
Know, that I am not emotional
It's just that I don't Wanna Fall
Without My Parachute tonight,

Give Me Something That I,
Can Wrestle to the ground,
There isn't anything that I Can Handle Now We're Out,
Believe Me when I say, That I Will Be Ok,
And Listen, that's advised
and my Ch-Changing Skies,

Changing skies
Ch-ch-ch-changing
Changing skies
Ch-ch-ch-changing
Changing skies
Changing skies
Changing skies
Ch-ch-ch-changing

Lady GaGa: Chillin' - feat. Wale

"Hey Hey Hey Kiss Him Goodbye"
Na Na Na Na... Na Na Na Na... Hey Hey Hey... Goodbyeeeeee... Hey!

Look at, Lookin At, Lookin at me
Look at that, look how they lookin at me
Eyes all Stickin Like Honey on Bees
Look At That, Look How they Lookin At Me

Yeah DC Chillin, PG Chillin
My Name WALE and I came to Get It
Came to Get it, Came to Get It
My Name Wale

SHIIIT This how you start of 09
Kickin in the door, and I'm everybody Problem
Stuntin in some other Jordan Nines
I got Phil knight talkin about "How you got Them? "
Let's talk about the cars ya'll got
You say you got alotta whips, well I got A Lot
I got the right to be cocky
Get so much cut disc jockeys jock me...
You Niggas mad cause you not me
I remain a GIANT while your Jeremy Shockey
And if You ain't Heard Me Properly
If You Speak Garbage, then we no Capice
DC Chillin, PG Chillin, Floor To the Ceilin
Stuntin in my Billion-Air, Gear On My
Millionaire Frames, that's money on my mind, WALE

Get Em All, Get Em All, Pick it All Up
Stack Up Your Funds Like a Million Bucks
Across That Pond, They All Know Us
International... Whoaaaa!
Driving My Car To A Foreign Place
Lookin at me, Now They Know My Face
We Want It All Now, We Got All Yesss
Look At That, Look At How They Lookin At Usss

Yea, They Keep Sayin Where I'm From, My Name Wale
Ho's Call Me "Mr. Never Wear The Same Thing"
You Redundant, You Never Ever Change
And I'm The Same Way, M.I.A.
That Mean Cool And Dre Get High Like Planes
Your Man Wale In His Own Damn Lane
Can't Control the box, you are no Mills Lane
Ain't heard DC since Sardines came
Ha! And I Made Ya'll Love it
We Don't Cop Plea's, But Ya'll Don't Cop Nuffin
Police Come Around Don't nobody say nuffin
And you be with the cops, you niggas is McLovin
Dark liquor til we busted
Til' I got a buzz like that nigga Chris Mullen
District Of Columbia
You Bernie Mac Funny, We Ain't scared of None of Ya!

Get Em All, Get Em All, Pick it All Up
Stack Up Your Funds Like a Million Bucks
Across That Pond, They All Know Us
International... Whoaaaa!
Driving My Car To A Foreign Place
Lookin at me, Now They Know My Face
We Want It All Now, We Got All Yesss
Look At That, Look At How They Lookin At Usss

Yeah DC Chillin, PG Chillin
My Name WALE and I came to Get It
Came to Get it, Came to Get It
My Name Wale

Dre, Pick 'em, ah, Pick'em, I'll shut Them All Down
Haters in the crowd, if you see 'em point them out
Stacks in my jeans, broads on the scene
Folarin be ballin for all ya'll to see
Ain't I something? The Way I'm Stuntin
My Material Girls give 'em A-Rod Moneyyy!
LV on my Luggage
Them Bammas Goin Hate, and I love it, Fuck 'Em

Look at, Lookin At, Lookin at me
Look at that, look how they lookin at me
Eyes all Stickin Like Honey on Bees
Look At That, Look How they Lookin At Me

DC Chillin, PG Chillin
My Name WALE and I came to Get It
Came to Get it, Came to Get It
My Name Wale

Lady GaGa: Christmas Tree - feat. Space Cowboy

Ra pa pam pam (whoa) (4x)

Light me up with me on top lets falalalala lalalala
Light me up with me on top lets falalalala lalalala
The only place you wanna be is underneath my Christmas tree
The only place you wanna be is underneath my Christmas tree
Light me up with me on top lets falalalala lalalala
Light me up with me on top lets falalalala lalalala

Ho ho ho (Ra pa pam pam) under the mistletoe (Ra pa pam pam)
Yes everybody knows (Ra pa pam pam)
We will take off our clothes (Ra pa pam pam)
Yes if you want us to we will you

Oh oh a Christmas, My Christmas tree is delicious
Oh oh a Christmas, My Christmas tree is delicious

Light you up with you on top lets falalalala lalalala (lets go!!)
Light you up with you on top lets falalalala lalalala (lets go!!)
Ho ho ho (Ra pa pam pam) under the mistletoe (Ra pa pam pam)
Yes everybody knows (Ra pa pam pam)
We will take off our clothes (Ra pa pam pam)
Yes if you want us to we will, you

Oh oh oh Christmas, My Christmas tree is delicious
Oh oh oh Christmas, My Christmas tree is delicious

Here here here (Ra pa pam pam)
The best time of the year (Ra pa pam pam)
Take off my stocking’s we’re
I’m spreading Christmas cheer
And i’f you want us to we will, you

Oh oh a Christmas, my Christmas tree is delicious
Oh oh a Christmas, my Christmas tree is delicïous

Space Cowboy, Lady Gaga, Lady Gaga and she goes
Space Cowboy, Lady Gaga, Lady Gaga
Here we go
Cherry cherry boom boom!

 

Lady GaGa: Dance In The Dark

Silicon, saline, poison inject me
Baby, I'm a free bitch
I'm a free bitch

Some girls won't dance to the beat of the track
She won't walk away
But she won't look back
She looks good
But her boyfriend says she's a mess
She's a mess
She's a mess
Now the girl is stressed
She's a mess
She's a mess
She's a mess
She's a mess
(Tellem', girls)

Baby loves to dance in the dark
'Cuz when he's lookin'
She falls apart
Baby loves to dance in the dark (Tellem', girls)

Run run
Her kiss is a vampire grin
The moon lights her way while she's howlin' at him
She looks good
But her boyfriend says she's a tramp
She's a tramp
She's a vamp
But she still does her dance
She's a tramp
She's a vamp
But she still kills the dance
(Tellem', girls)

Baby loves to dance in the dark
'Cuz when he's lookin'
She falls apart
Baby loves to dance in the dark (Tellem', girls)
In the dark
She loves to dance in the dark
In the dark
She loves, she loves to dance in the dark

Marilyn
Judy
Sylvia
Tellem' how you feel girls!

Work your blonde (Jean) Benet Ramsey
We'll haunt like liberace
Find your freedom in the music
Find your jesus
Find your kubrick
You will never fall apart
Diana, you're still in our hearts
Never let you fall apart
Together we'll dance in the dark

Baby loves to dance in the dark
'Cuz when he's lookin'
She falls apart
Baby loves to dance in the dark

(Album: The Fame Monster)

 

Lady GaGa: Dirty Ice Cream

It's too much a mess
And a stress to figure out
And too much pressure on us, babe
Last night you took me to the mall
And then it started to get physical

But we've only been on one date, baby
Yeah, and it was fun 'til you start acting crazy
I don't really find it very cute or sexy
When you call or incessantly t-t-text me

Don't be dirty ice cream, baby
We could fall in love but
It's too early to be calling me like that
Stop calling, stop calling
It's not indecision, just my female intuition
Telling me you can't be calling me like that
Stop calling, stop calling

I can't live with you, yeah it's true
Or live without the kind of guy that I'm about
You kiss me like a rockstar and
You always wanna hold my hand

But we've only been on one date, baby
Yeah, and it was fun 'til you start acting crazy
I don't really find it very cute or sexy
When you call or incessantly t-t-text me

Don't be dirty ice cream, baby
We could fall in love but
It's too early to be calling me like that
Stop calling, stop calling
It's not indecision, just my female intuition
Telling me you can't be calling me like that
Stop calling, stop calling

Don't be, don't be (dirty ice cream) [3x]
Don't be, don't be (oh no)

Don't be, don't be (oh no) [2x]
Don't be, don't be [2x]

Don't be dirty ice cream, baby
We could fall in love but
It's too early to be calling me like that
Stop calling, stop calling
It's not indecision, just my female intuition
Telling me you can't be calling me like that
Stop calling, stop calling

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Buy Alli Diet Pills Online Kelappobe

(Kelappobe, 2018.08.06 20:53)

Cialis Generico Sevilla <a href=http://cialiviag.com>online cialis</a> Generic Soft Cialis Levitra Withouth Prescription Cialis Sans Ordonnance Belgique

 

 

Utolsó kép



Archívum

Naptár
<< Október / 2018 >>


Statisztika

Online: 1
Összes: 12981
Hónap: 367
Nap: 18